Hogyan alkalmazzuk a szállodai yield&revenue management-et a gyakorlatban?

Melyik iskolában lehet mindezt megtanulni?
Semelyik iskolában, mert sok éves szakmai tapasztalatot csak sok éves munka árán lehet szerezni!
Ezeket a tapasztalatokat fogom megosztani azokkal, akik jelentkeznek a gyakorlatorientált csoportos webinarsorozatomra!
Olyan gyakorlati tanácsokat kaphattok tőlem, amiket én hosszú évek során gyűjtöttem össze.
Sokan már nagyon várták… most állt össze bennem a „tananyag” !
Kezdőkkel és haladókkal külön-külön csoportban fogok foglalkozni és nagyon sokat fogunk gyakorolni! Konkrét példákat, feladatokat, sablonokat és statisztikákat fogok adni.

És hogy miért is éppen most?

  • Mert a jelenlegi kényszerszünetben időt kell szakítanunk a szakmai fejlődésre.
  • Még időben vagyunk, hogy segítségemmel felkészüljetek a 2021-es évre!

Webinar időpontok:

Kezdő csoport: 2021.január 19-20-21 (3 x 2 óra) azoknak, akik szeretnék megtudni:

  • Mi az, hogy jó channel manager?
  • Mit tud egy jó booking engine?
  • Miért fontos a PMS kapcsolat?
  • Mi mindenre van szükségem a dinamikus árazáshoz?
  • Hogyan tehetem automatává a rendszeremet?
  • Milyen statisztikákra és software-ekre van szükségem, hogy megfelelően tudjak dinamikusan árazni?

A kezdő webinarsorozat végén január 21-én 14.30-kor lesz egy ingyenes bemutató a D-Edge cég részéről:
Az INGYENES ONLINE ESEMÉNYHEZ itt is lehet csatlakozni.
Milyen eszközökre van szükségünk a dinamikus árazáshoz?

  • Channel manager (a kapcsolat a szálláshely és az online foglaló felületek között)
  • Booking engine (saját foglaló motor)
  • CRO (központi ajánlat és foglalás készítő rendszer)
  • Metasearch kapcsolat (ár összehasonlító oldalakon való jelenlét)

Közép-haladó csoport: 2021.január 26-27-28 (3 x 2 óra) azoknak, akik szeretnék megtudni és gyakorolni:

  • Hogyan módosíthatom a szezonális árlistámat egy yield managementnek megfelelő ártáblává?
  • Hogyan építsem fel az automata árazásomat?
  • Hogy állítsam be a saját booking enginembe az árakat?
  • Hogyan jelenítsem meg az áraimat a különböző online foglalási rendszerekben?
  • Milyen statisztikákat készítsek ahhoz, hogy a diagramok elemzése elősegítse a bevétel növekedését?
  • Hogyan használjam ki teljesen a channel manageremet és a rate shopperemet?

A közép-haladó webinarsorozat végén január 28-án 14.30-kor lesz egy bemutató a D-Edge cég részéről:
Az INGYENES ONLINE ESEMÉNYHEZ itt is lehet csatlakozni.
Milyen eszközökre van szükségünk a bevétel maximalizálásához?

  • Reports (statisztikák)
  • Rateshopper (konkurencia figyelés)
  • Next Rate (ár javasló)
  • CRM (guest relation management rendszer)

 

Jelentkezni az alábbi elérhetőségeimen, vagy az alábbi űrlap kitöltésével lehet.

tel.            +36 30 7133301 (WhatsApp és Viber is)
email.        hotelpricing@szilviaoravecz.hu
web.          www.szilviaoravecz.hu
facebook.  szilviaoravecz.hu-Hotel Pricing Yield&Revenue

 Az eseményről bővebb információ a facebook oldalamon található, ha érdekel kövesd be, vagy ajánld szakmai ismerőseidnek!

Haladó revenue managerekkel egyénre (szállodára) szabottan foglalkozom, ehhez kérjétek egyéni ajánlatomat!

Jelentkezés

9 + 13 =

Share This