Erre vonatkozóan összeírtam a javaslataimat a hoteleknek, remélem, hogy az első lépéseken már túl vagytok és hamarosan az újra kezdés fázisába értek!

1. Biztosítsd vendégeidet a megfelelő higiéniáról és fertőtlenítésről!

2. A már bent lévő foglalásaid bevételeit próbáld megmenteni úgy, hogy megkéred a vendégeket, hogy ne mondják le, hanem módosítsanak és ígérj valami plusz szolgáltatást, amivel megköszönöd ezt nekik!
A befizetett előlegekért később felhasználható vouchereket / értékutalványokat állítsatok ki.

3. Ne csökkentsd az árakat, csak tartsd azon a szinten amin volt, különben elveszíted azokat is, akik még nem töröltek és később nehezen fogod visszatornázni az áraidat.
Kapcsold ki az automata yieldező beállításaidat májusig!

4. A félelem miatt a vendégek nem mernek mostanában olyan árat foglalni, amely nem lemondható. Ezért legalább június végéig legyen egy olyan ársávod, amely ingyenesen lemondható érkezés előtt 1-2 nappal is.

5. Egészítsd ki a jelenlegi szabályzatodat azzal, hogy a koronavírus miatt június végéig ingyenesen módosítható a foglalás egy későbbi időpontra, lássák a vendégek, hogy rugalmasan tudják probléma esetén módosítani a foglalásukat. Jelenleg ez legyen a marketing üzenet!

Ha ezen a nehéz időszakon túl leszünk utána már készülnünk kell arra, amikor újra megindul a kereslet:

6. Figyeld napi szinten a szoba éjszaka pick up-ot és annak megfelelően módosítsd a beállított korlátozásokat és foglalási szabályaidat!

7. Gondold újra az árazásodat és már a 2021-es év végéig állítsd be a foglalhatóságot.
Most meg tudsz csinálni minden olyan “sok kicsi sokra megy” bevétel növelő rendszer módosítási beállítást, amire eddig nem volt szabad kapacitásod!

8. Figyeld a kereslet – kínálat változásait és a konkurencia árait! Ha elmúlik a vírusveszély és visszatér a kereslet, akkor gyorsan tudj reagálni a változásokra!

9. Legyél folyamatosan jelen a saját Facebook és weboldaladon, az OTA-kon és a Metasearch keresőkben is, mert a statisztikákból kiderült, hogy a vendégek érdeklődnek, csak jelenleg nem mernek foglalni, mert nem tudják mikorra!

10. Marketingben az elsődleges célcsoport a belföld legyen, mert ők tudnak a leghamarabb jönni hozzánk, a külföldi megjelenéseket egyenlőre csak fenntartani kell!

Ha channel manager technikai beállításban, bevétel növelő gyakorlati trükkök beállításában, vagy dinamikus árazásban segítségre van szükséged, akkor fordulj hozzám bizalommal!

 

Én home office-ból online dolgozok!

Share This